Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Dopravníky slouží z pravidla k dopravě jednotlivých komponentů míchaných směsí do vážicího systému nebo k dopravě hotových směsí do návazné technologie.
Poptat dopravníkpásové
šnekové
korečkové
vážicí
vynašecí
rozdělovací
Veškeré nové pásové dopravníky vyrábíme v našich výrobních halách. Dále provádíme generální opravy a repase všech typů pásových dopravníků.
Slouží k navážení více komponentů z více zásobníků najednou. Je zpravidla umístěn pod řadovým zásobníkem frakcí a liší se dle výkonu a velikosti stroje. Dopravník je osazen tenzometry pro vážení s dostatečnou přesností. Dopravníky jsou vybaveny bezpečnostními prvky (krytování, zábrany a bezpečnostní tahové vypínače), které zajišťují bezpečný a spolehlivý chod dopravníku dle technické normy ČSN ISO 7149.
Slouží k dopravě materiálu mezi technologiemi, skladovacími prostory, popřípadě k vyskladňování. Tento typ dopravníku slouží pouze k dopravě materiálu z bodu A do bodu B. Vynášecí pásy jsou použitelné ve sklonu 0° až 35°. Od 15° sklonu se používají pásy s příčnými zábranami “šípák”. Dopravníky jsou vybaveny bezpečnostními prvky (krytování, zábrany a bezpečnostní tahové vypínače), které zajišťují bezpečný a spolehlivý chod dopravníku dle technické normy ČSN ISO 7149.
Slouží k dopravě materiálu z jednoho bodu do více směrů.
Varianta I reverzní
Dopravuje materiál ve dvou směrech (levá/pravá) pomocí reverzního chodu. Tato varianta se používá pro
dopravu materiálu z jednoho do dvou bodů.
Varianta II otočný
Dopravuje materiál v jednom směru, ale pomocí vějířového pohybu v úhlu 270° rozděluje materiál
do více zásobníků v kruhovém uspořádání násypek. Používá se primárně u věžových zásobníků kameniva.
cementové
popílkové
speciální
Jsou dopravníky speciálně na dopravu cementu. Dodávají se v délkách od 3 m do 11 m a od půměru 114 mm až 323 mm dle požadovaného výkonu. Šnekové dopravníky tohoto typu se používají ve sklonu 0° až 45°. Tyto dopravníky mají výkon od 4 t do 150 t za hodinu v závislosti na průměru a sklonu. Šnekové dopravníky se používají pro dopravu a dávkování ze zásobníku sypkých hmot (silo) do vážícího systému. Šnekovnici dopravníku pohání čelní převodovka s motorem, který může být vybaven frekvenčním měničem pro regulaci otáček.
Jsou určené pro dopravu sypkých hmot jako popílek, anhydrid a podobné. Od cementových dopravníků se liší uložením šnekovnice a typem pohonu. Dodávají se v sedmi standardních průměrech trubky (114, 139, 168, 193, 219, 273, 323 mm) a ve třech průměrech dodávaných na zakázku (406, 457 a 558 mm). Výkon dopravníků závisí na jeho průměru a použitém pohonu. Pohon dopravníku zajišťuje elektromotor s čelní převodovkou s převodovými poměry 1:5 až 1:40. Šnekové dopravníky tohoto typu se používají ve sklonu 0° až 45°.
Liší se od ostatních pouze typem šnekovnice, která se dle použití dodává ve větším průměru středové trubky a použitém materiálu na šnekovnici (hardox, tvrdonávar). Používají se pro přepravu a dávkování vysoce abrazivních materiálů do velikosti zrna 0,5 až 12mm. Pro snížení otěru jsou konstruovány jako pomaluběžné.
Jsou dopravníky, které dopravují materiál pomocí korečků (kapes). Korečky jsou přichyceny na gumový pás, který je poháněn hnacím pogumovaným válcem s převodovkou a motorem. Používají se pro dopravu sypkých materiálů vertikálním směrem do věžových zásobníků kameniva. Výška dopravníku může být až 20 m. Výhodou těchto dopravníků je prostorová nenáročnost a výkon.